Zuidwesten van Amerika met een Camper!

Voorbereiding en route

Hallo Allemaal,

Uit de reacties begrijp dat jullie de introductie pagina al hebben ontvangen

Laughing
. Even een korte samenvatting van de voorbereiding. In december hebben we de camper vastgezet ... ja ...we gaan met de camper. Luxe camperen ...ben benieuwd of we het wat vinden. Jaydin zal het in ieder geval geweldig vinden. Maar goed camper moet je zo vroeg mogelijk boeken anders wordt het duurder en duurder. De tickets geboekt in Januari. Helaas waren we te snel en hebben uiteindelijk te veel betaald. Ja helaas ...was er wel wat somber van maar je kan er niets meer aan veranderen. We vliegen op 4 juni met Britisch Airways naar London waar we overstappen ( na een wachttijd van 4 uur op Heathrow ) op een 747 en in 10 uur naar Las Vegas vliegen. Beter teveel tijd dan te weinig en je vlucht missen zullen we maar zeggen. De reispapieren zijn inmiddels binnen, Esta aanvraag en paspoorten gecheckt en nu nog even werken... 4 weekjes.......ja het is wat vroeg natuurlijk maar wij zijn aan het aftellen....
Wink

Hieronder onze route. De laatste anderhalve zal nog wel iets gaan afwijken omdat we niet helemaal zeker zijn over de dagen in Santa Fe en Durango en dus misschien sneller richting Arizona gaan rijden.

Zat 4 juni dag 1 AMS -London- Las Vegas- Tuscany Suites ( Hotel buiten de strip) auto gehuurd.

Zon 5 juni dag 2 Las Vegas; boodschappen doen, shoppen, zwemmen, relaxen, bijkomen

Ma 6 juni dag 3 Camper ophalen- eten en drinken kopen- Zion Nationaal Park (watchman campground)

Di 7 juni dag 4 Zion NP Utah (watchman campground)

wo 8 juni dag 5 Zion- Bryce NP ( Rubys inn camprground)

do 9 juni dag 6 Bryce - Torrey (Fruita) ( Capitol Reef NP)

vrij 10 juni dag 7 Torrey- Moab (Canyonsland RV park)

zat 11 juni dag 8 Moab ( Arches NP )

zon 12 juni dag 9 Moab ( Canyonsland NP )

ma 13 juni dag 10 Moab- Mesa Verde- Cortez ( Mesa Verde NP)

di 14 juni dag 11 Mesa Verde - Durango Colorado

wo 15 juni dag 12 Durango (silverton)

don 16 juni dag 13 Durango- Santa Fe New Mexico

vrij 17 juni dag 14 Santa Fe

zat 18 juni dag 15 Santa Fe

zon 19 juni dag 16 Santa Fe- Albuquerque - ( Turqoise trail via Madrid)

ma 20 juni dag 18 Albuquergue - Alamogordo ( White Sands NP)

di 21 juni dag 19 Alamogordo - Silver City - City of Rocks

wo 22 juni dag 20 Silver City- Eagar/ Show Low Arizona - (Catwalk)

don 23 juni dag 21 Show low- Sedona- Flagstaff- Williams ( KOA)

vrij 24 juni dag 22 Flagstaff

zat 25 juni dag 23 Flagstaff- Route 66 via Seligman naar Oatman ( of Laughlin of Bullhead city)

zon 26 juni dag 24 Bullhead City - las Vegas- Sams towns RV park

ma 27 juni dag 25 Camper inleveren - Las Vegas - auto gehuurd

di 28 juni dag 26 Las Vegas -London- AMS ( aankomst 29 juni)

Veel meeleesplezier!

groetjes

Ellen Rene en Jaydin

Wim en Dini Lokerse

Hallo Ellen Renee en Jaydin,
We gaan vandaag naar in New Orleans.
Bij aankomst in Atlanta waren ze enorm streng. De laptop
moet apart door de scanner en de handbagage wordt
streng gecontroleerd. Wij hadden een fles shampoo die iets te groot was en die ging zo de vuilnisbak in.
Nadat je dat allemaal overleefd hebt is het hier geweldig. Mooi weer veel te zien etc.
groetjes
Wim en Dini

Leonie

Je reispapieren al binnen.... tss, ik ga nog eerder, en ik heb ze nog niet eens! ;-)

Hartstikke leuk dat je weer een verslag bij gaat houden.
Ik ga je verslag volgen, zo kan ik ook genieten van je vakantie, zonder die lange vliegreis :-)

Geniet van de voorpret!!

Knuf, Leonie

Marry

helemaal te gek, ben erg benieuwd naar jullie ervaring met een camper. Onze vakantie 2012 is nog niet ingevuld :>).
Wij vliegen 2 juli naar Australië.

Lianne

Hey, nou idd leuk dat je weer alles gaat bijhouden. ben altijd vrij nieuwsgierig dus zijn deze verhalen altijd welkom. Zou zelf ook wel eens iets willen bijhouden voor de thuisblijvers maar weet niet hoe dat allemaal gaat met mijn laptopje en internet in ons hotel enzo dus houd ik het maar bij de verhalen ná de vakantie. misschien ergens in juli weer eens afspreken? Wij gaan de 22e pas weg. Bouwvak he?