Zuidwesten van Amerika met een Camper!

Dag 24 Een tweede kans voor Vegas

Maandag 27 juni

Ja vandaag was het dus zover. We gaan ons huis van de afgelopen 3 weken inleveren. Rene is er even klaar mee, hij had ruzie met de luxaflex. Ik vind het jammer. Om half 9 gaan naar the rental center om de huur auto te halen. Het was niet lang wachten en binnen een kwartiertje stond ik met een rode chevrolet Impala op de parkeer plaats waar Rene aan het wachten was.

Bij een benzinepomp gooien we alle spullen over, deze full size auto is groter dan de midsize die aan het begin hadden en de koffers gaan er met gemak in.

Dan naar El Monte. Ze controleren de camper en het is lang geleden dat ze een motorhome zo schoon en leeg hebben teruggekregen. Wij helemaal verbaasd want dat moet toch?!! Blijkbaar zijn er veel mensen die het niet zo nauw nemen met de afspraken die je maakt en misschien zijn wij wel te ijverig geweest. De verdwenen wiel cap zien ze niet. En we tekenen voor akkoord en kunnen weg. Dag camper!

We rijden een uur over de strip en Jaydin kijkt zijn ogen uit. Uiteindelijk besluiten we bij Luxor te parkeren en de hotels cq casino's in te gaan. We willen ook M&M world zien. BIj de registration van Luxor staat een enorme rij dus we checken nog niet in. We gaan naar Excalibur en bij Krispy Kreme een donut scoren. Dan verder richting MGM en naar buiten in de hitte naar M&M world. Je bent zo een paar uur zoet. In Excalibur waren we alweer verdwaald. De casino's doen er alles om je in het casino te houden zo onduidelijk zijn de borden.

Om uur of 2 gaan we terug naar Luxor om in te checken. Nou die rij is niet veranderd maar het wachten valt wel mee. We hebben een kamer in de Piramide, gelukkig op de 22 ste verdieping met een mooi uitzicht ( Je kan het namelijk ook niet treffen en op de eerste verdieping zitten en tegen een muur kijken :-)). We hebben gekozen voor een late check out = 3 pm. We vliegen morgenavond pas om kwart voor 9 dus het is wel lekker dat je niet meteen je kamer uit moet. Nou dan moeten we de koffers nog halen uit de auto die 500 km in de selfparking staat. Ja helaas dat is een nadeel van een hotel op de strip. We gaan zo eten en Las Vegas bij Night bekijken. Wordt vervolgd...

Zo we zijn terug. Nog even een laatste update erbij. We hebben gegeten bij Harley Davidson Cafe. Hier hangen de harleys aan het plafond en worden ze door een soort rails door de zaak heen bewogen. We eten pork pullen sandwich en een chicken clubsandwich. Jaydin gewoon patatjes….

We lopen daarna nog even naar Bellagio voor de fonteinen show. De show gaat gepaard met enorm lawaai. En dit betekent huilen bij de kleine man. Snel weggegaan en de Miracle shopping center in gegaan. Nog wat gedronken en terug naar de auto die we bij Planet Hollywood hadden geparkeerd. Dit op zich is al een hele tocht. Nog even in de auto lichtjes kijken en Jaydin vond het echt heel mooi. En wij ook. Nu gewoon lekker op de hotelkamer. Morgen als vliegklaar maken.

lydia

Een goede terugvlucht en uit zeer recente ervaring een goede tip: hoe heeft het ook is; laat de blowers dicht.
Dat zal voor jullie nog wel wennen worden met eten hier. ;-)

henny arkenbout

hallo lieverds ik heb genoten van jullie mooie reis maar die hitte is niets voor mij het is hier momenteel 28 tot 30 graden en erg klam bah hoop dat het gauw beter wordt dus ik wil zeggen als ik met ron. naar amerika zou willen dan moet het vriezen ha ha ha ik wens . jullie een . heel goede reis terug en gauw tot weerziens liefs henny gr van ron

JuanNatalyaSantiago

Wat was het leuk om alles te lezen (en vooral te zien). Veel punten van herkenning (in het gedrag van de kleine man, maar ook de lokaties!).
Wij gaan over een week naar mijn schoonvader in Spanje, december naar Florida en dan voor volgend jaar kijken waar we heen gaan met een camper....veel zin in door jullie verhalen!!!