Zuidwesten van Amerika met een Camper!

Dag 25 Dag Las Vegas, Amsterdam here we come!

Dinsdag 28 juni Nou hier zitten we dan op Mc Carran airport in Las Vegas. De 4 mega zware koffers zijn ingecheckt en wij zijn aan het wachten totdat we mogen vertrekken. We hebben 55 minuten vertraging dus dit betekent dat onze vlucht vna London naar Amsterdam omgeboekt is en nu om 6uur vertrekt ipv 4uur. We komen als het goed is om 20 uur aan op Schiphol. Groot voordeel.... We kunnen meteen naar bed. Goed onze dag begon heerlijk rustig. Een late ckeck out met zo'n late vlucht is ideaal. Koffers pakken en dan zien we toch dat we een extra koffer nodig hebben. Die gaan we nog even (lees 2 uur) halen, op naar de Wallmart. De temp is hier inmiddels alweer 42 graden. De komende dagen worden minder warm. Helaas hebben wij daar niets meer aan. Heb begrepen dat het in nederland noodweer is dussssss. Terug in het hotel alles verder ingepakt en op naar de auto die we valet geparkeerd hebben ( en ja Frank je moet je auto inleveren maar weet je je krijgt hem ook weer terug :-)) . Dit is dus erg handig want dan hoef je geen km meeer te lopen en voor een 2 dollar tip ben je klaar. We zijn nog een naar Fashion mall gegaan , bij de foodcourt nog wat gegeten en vervolgens over de strip richting het verhuurstation om de auto in te leveren. De alamo pipo die onze auto bekijkt komt naar ons toe met de rekening van natuurlijk de benzine 66 dollar. Hij kijkt ons aan en vraagt of alles ok is... ' Are you angry' .... Vraagt hij. Uh nee we waren er natuurlijk op voorbereid ivm de eerste dag hier. Rene een beetje net alsof doen, geeft hij ineens een nieuwe rekening van 7 dollar.. De daadwerkelijke kosten die we hebben verbruikt. Hij heeft ons gematst. We krijgen toch nooit een refund vand reisorganisatie zegt die nog. Nu zo zie je ze dus niet vaak bij Alamo. Bepakt en bezakt met de shuttlebus naar het vliegveld, bagage gedropt, door de security en wachten..... Er is hier niet veel en de enige tent die hier zit gaat nu dicht dus dan weet je het wel.... In Nederland terug zal ik nog een update schrijven over de vlucht en een samenvatting en dan zit onze vakantie er weer op :-(

Leonie

Laat ik je dan alvast zeggen: welkom thuis :-)

Zo te horen heb je het waanzinnig gehad. Lekker hoor. Tis jullie gegund!
Als je een beetje bij bent gekomen staat er een mega project op je te wachten. Het fotoboek!!!
En de pret gaat maar door.....

Margo

Ik zeg ook : Welkom thuis. Na een mooie, welverdiende vakantie nog even nagenieten. Lekker bijkomen op je gemak. Tot gauw!

Stef en Marianne

Hallo Fam.welkom weer thuis in Nederland,wel ontzettend genoten van jullie geweldige verhalen.
Voor jullie een heel mooie reis geweest en zeker om nooit te vergeten.
Groeten

Lianne

Nou hehe, ik heb weer even enkele dagen van jullie terug kunnen lezen. Leuk hoor! Ellen, je schrijft leuk en boeiend!
Goede terugvlucht gehad? We lezen het binnenkort weer. Frank leest ook mee want hij heeft toch weinig anders te doen nu. Tot gauw,