Zuidwesten van Amerika met een Camper!

Dag 2 Las Vegas was too much

Zondag 5 juni
Zoals gezegd waren we vanochtend erg vroeg wakker. Dus vroeg op naar Walmart en Dollar tree om onze eerste inkopen te doen voor de camper.
Daarna onze dollars gespendeerd bij een outlet center.... nog even naar toysrus voor een mini camper van Play mobile en toen was het waterpret voor Jaydin in het zwembad van het hotel.

Smiddags even kijken waar El Monte is en na een bezoek aan starbucks ging het niet helemaal goed op de achter bank. Snel terug naar het hotel en toen ging het mis. Jaydin voelde zich niet lekker en uiteindelijjk heeft zijn melk eruit gegooid. Daarna voelde hij zich weer een stuk beter dus dachten we laten toch nog even naar de appel store gaan. Ook hier ging het mis. Terwijl René mijn mac book aan het kopen was zat ik buiten de winkel met Jaydin die in een see buy fly tasje alles eruit gooide. Echt heel zielig. Dit alles gebeurde in Fashion Show Mall op de strip , wel een echte aanrader met veel winkels en supergroot. Wij hebben er niet veel van meegekregen, deze houden we nog tegoed.
Maar dus snel naar het hotel en nu ligt Jaydin te slapen. Het is een combinatie van moeheid, teveel indrukken en jetlag. Oh ja vergeet de warmte niet het is hier 91 graden (lees 36 graden) en de slokken chloorwater. Al met al een goede combinatie voor een rommelige buik. Maar ook wij zijn niet vrij van een jetlag en al snel liggen wij ook op een oor. Niet gegeten, niet erg slim maar het is niet anders.
Op zich dus een redelijke rustige dag. Niet veel van de strip gezien maar dat wat we gezien hebben is weer overweldigend; veel nieuwe hotels, maar wel minder sfeer moet ik zeggen. Bijna alle oude hotels zijn verdwenen en die deden toch voor ons de sfeer bepalen. Maar goed voor ons is het even voldoende. Morgen de camper halen en richting rustiger oorden.

Dave en Marjolein

Met weemoed denken we terug aan Vegas....... ;-)
Hoop dat Jaydin zich snel beter voelt en dat jullie lekker in jullie camper door de States kunnen tuffen. Ondanks de wat minder positieve start ben ik nog steeds strontjaloers!

Margo

Ja, jaloers is het juiste woord. Maar het is jullie gegund hoor! Wij werken hier wel gewoon door!! Geniet er maar lekker van. Kus voor Jaydin. Als hij wakker is.