Zuidwesten van Amerika met een Camper!

Dag 3 WIndy trip naar Zion

Maandag 6 juni
Afgelopen nacht leek het weer even mis te gaan met jaydin maar hij viel gelukkig weer in een diepe slaap. Om 6 uur waren we op en hebben we de auto ingeladen. Het paste allemaal maar net. Op naar El Monte maar niet voordat we ons eerste ontbijt bij IHOP hebben gegeten. Gewoon toast natuurlijk en René weer een heel compleet menu met ei, spek en pancakes. Ik moet er niet aan denken. Om half 9 waren we bij het verhuurbedrijf waar we na alle papierwerk en de verplichte film, de camper konden bekijken. En jeh wat is het een groot ding. Alle spullen overladen en toen de auto terugbrengen. Om 11 uur rijden we de interstate richting het noorden op weg naar St. George voor de verdere boodschappen bij walmart supercenter.

Achteraf zijn we veel dingen vergeten . We hebben hier ook voor het eerst getankt...voor een kwart tank waren we 53 dollar kwijt, 16 gallon. Dat we veel geld kwijt zijn aan benzine hebben we lang geleden al losgelaten hi hi.
De weg tot aan St. George is geweldig. Je rijdt hier ook een stukje door Arizona , tussen de bergen door.....mooi hoor ! Maar het leek wel te stormen zo hard waaide het. En dat merk je hoor in een camper. René heeft heel wat keren moeten bij sturen en schudden dat dat ding deed. Dus jaydin zijn buik ging weer rommelen maar nu van de camper. We hebben hem wat afgeleid met wat filmpjes. Op het laatst (ja erg onverantwoord) is hij bij mij op schoot in slaap gevallen. In Springdale (Zion) via de ingang van het park naar watchman campground die we van te voren gereserveerd hadden. We kwamen om half 6 aan dachten we totdat de park ranger ons vertelde dat het in Utah een uur later is. Wisten we wel maar op een of andere manier is dat in ons hoofd toch mis gegaan.

We staan op plek 9A vlak bij de virgin river. Een mooie plek te midden van de rode bergen van Zion . Met een picnictafel en een fire ring, heerlijk. Jaydin is meteen zijn nieuwe voetbal gaan uitproberen. Hij wilde heel graag met de amerikaanse meisjes spelen die aan de overkant stonden maar ja ...... met ' ik ben een beetje verlegen' kom je natuurlijk niet ver dus mama moest mee. Dus ik in mijn beste engels vragen of hij mocht spelen. En natuurlijk was dit ok. Ik mocht ook komen zitten, dat heb ik niet gedaan want we moesten alle spullen op gaan bergen. Dit is namelijk een heel karwei. Kleding in de kasten, boodschappen praktisch neer zetten. Gelukkig hoeft dit maar een keer , nou ja misschien een paar keer reorganiseren omdat het zoutvaatje daar in dat kastje dan toch niet zo handig staat als eerst bedacht. Na een uur of 2 was het wel gebeurd. Nu nog eten. Boven bij een coffee annex eet tent 2 pizza's en een kipwrap to go gehaald en in de camper gegeten. Daarna de net gekochte hout blokken aangestoken en de avond dus rondom een vuurtje geëindigd .'S avonds koelt het trouwens hier behoorlijk af. Erg lekker na een warme dag.

Nb ook hier geen internet dus de verhalen komen met beetjes op de site. Zo ook de foto's....

Adri en Jim

Jullie hebben een groot motorhome gehuurd, niet een camper. Ja dat kost heel veel meer aan benzine.

Margo

Yeezz!! Wat een grote wagen! Was dat niet vreselijk wennen? Maar.....lijkt me fantastisch.
Wat vindt Jaydin van zo'n wagen. Met jullie alles goed?