Zuidwesten van Amerika met een Camper!

Dag 19 Flagstaff en Williams, Arizona

Woensdag 22 juni

Meer kunnen we er vandaag niet van maken. Lekker langzaam opgestart. Spelen in de speeltuin met een jongetje; ' wij zijn piraten en ridders' . Het jongetje knikt en zegt dat hij ook vaak zijn fantasie gebruikt.

En weer on the road nu richting Flagstaff. Het is een half uurtje rijden. Mooie omgeving = gewoon genieten.We rijden de 40 business op de stad in en dan kom je vanzelf bij downtown en de route 66 die hier doorheen loopt. Flagstaff is een beetje thuis komen. Veel herkenbare spots. We gaan eerst naar Best Buy opnieuw proberen een koptelefoon te kopen. En dit lukt. Daarna rijden we terug naar downtown, parkeren het grote bakbeest ( weer geen probleem) en lopen een stuk. Het is echter zo heet ( wederom 35 graden, we moeten straks nog afkicken) dat we na 3 kwartier besluiten weer terug te gaan naar de camper en naar Barnes and Noble te gaan. Een grote boekenwinkel met starbucks. Hier vermaken we ons best, Jaydin en ik slagen wel voor een paar boeken. Rene dit keer niet. Jaydin vond het erg gezellig in de boekenwinkel. en een uur later gaan we weer terug naar Williams waar we bij Twisters, een jaren 60 restaurant, een milkshake scoren. Het is er zo een waar je 2 glazen van kan vullen en daarna hoef je de komende dagen niets meer te eten. Twisters is helemaal vernieuwd.

Sowieso zie je dat ze Williams aan het opknappen zijn. Ook hier waren we 5 jaar geleden voor het laatst en vergeleken met toen zie je wel een aantal veranderingen. En daarnaast ook weer helemaal niet. Rod's steakhouse ziet er nog steeds hetzelfde uit en waarschijnlijk zal het eten nog steeds niet te eten zijn :-)

Terug op de campground gaan we afkoelen in het zwembad. Is het even relaxen en voor Jaydin nog even spelen. Wanneer om 6 uur de mevrouw komt met 2 pony's vraag ik aan Jaydin of hij een rondje wil rijden. Nou dat durft hij wel.

Weer verder spelen. Tussendoor nog even wat eten. Niet teveel want die shake zit nog helemaal bovenin :-) Tijdens het eten is Jaydin toch al wel erg moe van alles wat hij vandaag heeft gedaan; filmpje kijken, carsboek uitzoeken, zwemmen en glijden. Toch wil hij nog even naar de playground. Uiteindelijk resulteert de avond in een grote valpartij; tand door zijn lip en zijn neus gehavend. Het grote alarm gaat dan af en is Jaydin moeilijk te kalmeren. Nu is het slapen en zo eindigen we de dag. We blijven in de buurt maar we verhuizen wel morgen naar een andere campground omdat deze vol zit. Tot morgen!

Dini & Wim

Mooie foto's en verhalen. Het komt allemaal bekend voor en we zouden zo weer terug willen.
Veel plezier, groeten aan Jaydin.

Marjolein

Wat sneu van Jaydins tand door zijn lip!

Wel gaaf alles, wat ik zo zie en lees! En herkenbaar die foto's, ik zou ook wel weer willen!